۱۳۹۱ آذر ۱۲, یکشنبه

هفته ی مبارزه با ایدز ، آگاهی رسانی بهترین گام برای پیش گیری از فاجعه


از اول دسامبر هفته ی جهانی مبارزه با ایدز آغاز شده است

ایدز کابوسی است که در میان هزاران بحران  دیگر که این روزها بر وطن می رود ، خواب همه ی میهن دوستان را بیش از پیش آشفته می کند .
جمعیت جوان ، "بمب  جنسی " ، اعتیاد روز افزون ( روشهای تزریقی ) و به تازگی موج استفاده از داروهای روان گردان ( که باعث رفتار های پر خطر و لجام گسیخته ی جنسی میشود )  عوامل اصلی شیوع ایدز در ایران هستند که مسئولین از آن به عنوان خطر "انفجار ایدز " در ایران یاد کرده اند .

به اذعان تمام پزشکان و فعالین و زحمتشکان این عرصه ، آگاهی رسانی و آموزش مهمترین سلاح مبارزه با این آفت مخرب اجتماعی است .
بر همه ی ماست که دست کم در این هفته که هفته ی جهانی مبارزه با ایدز است ،در فضای پر مخاطب مجازی موجی از آگاهی رسانی به راه انداخته و به یاری زحمت کشان مبارزه با ایدز در کشور برویم که با دست خالی و امکانات محدود مشغول خدمت رسانی در این عرصه هستند .
از سایت بالاترین به عنوان پر مخاطب ترین سایت ایرانی و سایر فعالین پر مخاطب در عرصه ی فضای مجازی تقاضا می کنیم که لوگوی هفته ی جهانی ایدز را به سایت اضافه کرده و از همگان دعوت کنند در این هفته به بحث و بررسی و اطلاع رسانی روشهای پیشگیری و مبارزه با  آچ آی وی ایدز بپردازند .

فراموش نکنیم بیشترین مخاطبان این سایتها و کاربران فضای مجازی جوانها هستند که تقریبن تمام جامعه ی پر خطر برای اچ آی وی در میان آنهاست .
در دو روز آینده با جمع آوری اطلاعات مستند ، مقاله ای خبری تحلیلی در این خصوص منتشر خواهم کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر