۱۳۹۰ شهریور ۲۷, یکشنبه

گزارش یک آدم ربایی

 " گزارش یک آدم ربایی  " نوشته ی  گابریل گارسیا مارکز  ، نام رمانی است که میر حسین موسوی در اندک فرصت پیش آمده در دیدار با دخترانش از فرصت استفاده کرد و با توصیه ی مطالعه ی این کتاب ، قصد دارد پیامی را به همگان برساند . 



از قدرت بسیج اجتماعی میر حسین موسوی همین بس که با یک اشاره ی او بلافاصله این کتاب در بازار کمیاب یا نایاب شد .  مشخص نیست آیا این کتاب را ماموران حکومتی جمع آوری کردند یا استقبال مردم باعث نایاب شدن آن شد . ولی گزارش اهالی بازار کتاب حکایت از استقبال گستر ده ی مردم دارد .
میر حسین موسوی بطور هوشمندانه ای این کتاب را انتخاب کرده و خلاصه اینکه با قیاس حاکمین با کارتلهای بزرگ جتایت کار و مواد مخدر در کلمبیا که در عرصه ی سیاست به شدت نفوذ کرده اند ماهیت سردمداران رژیم ایران را نه سیاستمداران انقلابی بلکه جنایتکاران قدرت مدار که از قدرت برای حفظ امنیت و استمرار منافع مالی شان بهره میبرند معرفی میکند  .

این کتاب را در گوگل داکیومنت به اشتراک گذاشته ام و در گروه ایران سبز نیز در گوگل گروپ موجود است . با این لینک میتوانید آنرا آنلاین بخوانید یا از گزینه ی File--> Download original   آنرا دانلود کنید . 

گزارش یک آدم ربایی را اینجا بخوانید یا دانلود کنید :    





۳ نظر:

  1. salam, man be dostan dar Iran goftam ke vasam bekharan ketabo vali pyda nakardan. khaili mamnon ke shoma in ketab ro share kardin.

    پاسخحذف
  2. بابت لینک دانلود خیلی ممنون

    پاسخحذف
  3. akharesh tunestam ketabo download konam merciiiii

    پاسخحذف